Sdružení místních samospráv ČR
Nábřeží 599, 760 01 Zlín - Prštné
IČO: 75130165
telefon: +420 577 688 103
email: info@smscr.cz
Pro nečleny / vstup do SMS ČRKalendář
<   ÚNOR 2018   >
POÚTSTČTSONE
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    
 

ekolamp

OK GROUP

  •   novinky RSS   •   novinky mailem   •   mapa stránek   •   facebook   •  
facebook
Krátké zprávy
6. kolo příjmu žádostí Programu rozvoje venkova 2014-2020

9. 2. 2018

Referátník Ministerstva vnitra

29. 1. 2017 Informace pro obce k zajištění činnosti tzv. nezúčastněné osoby

Veřejná konzultace

26. 1. 2018 Využívání fondů EU v oblasti soudržnosti

11. ročník semináře Venkov 2018

1. 2. 2018

Středočeský kraj - Region budoucnosti

16. ledna 2018 Dolní Břežany

12 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17 / 18 / 19 / 20 / 21 / 22 / 23 / 24 / > / >> /

Anketa
O které z následujících kategorií kurzů máte zájem?:





aktuality >

Ve Valašských Kloboukách mají přívětivé úředníky

Městečko na Zlínsku s více než pěti tisíci obyvateli získalo třetí místo v republice a zařadilo se hned za Žďár nad Sázavou a Liberec. Slavnostní vyhlášení se uskutečnilo ve středu 17. května v Benešově.

„Titul Přívětivý úřad 2017 na úrovni Zlínského kraje i České republiky vnímáme jako odměnu městskému úřadu za jeho otevřený přístup k občanům Valašských Klobouk i celé správní oblasti obce s rozšířenou působností. Snaha o vstřícnost, a to i přes rozličné životní situace občanů, ostatně patří ke každodenní pracovní náplni zaměstnanců a je také neustálou motivací k zavádění služeb a opatření pro zvýšení komfortu klientů,“ uvedla starostka města Valašské Klobouky Eliška Olšáková a všem zaměstnancům vyslovila uznání za dobře odváděnou práci.    

Klání se zúčastnilo celkem 165 obcí a měst s rozšířenou působností. Hodnotitelé se zaměřují na dostupnost úřadů, komunikaci, transparentnost a řízení kvality. Šetření probíhalo formou elektronického dotazníku s více než pěti desítkami kritérií, která směřovala k hodnocení přívětivosti a otevřenosti úřadů vůči občanům a jejich potřebám. Sledoval se například počet úředních hodin, dále zveřejňování stavu vyřízených požadavků, aktivní komunikace na webových stránkách a sociálních sítích, vydávání tiskových a výročních zpráv i zpravodaje, existence aplikací usnadňujících kontakty s úřadem, zveřejnění kompletních kontaktů na úředníky, vyvěšení územního plánu, existenci online archivů rozpočtů, participace s občany a mnohé další.
 

Zdroj: www.valasskeklobouky.cz