Sdružení místních samospráv ČR
Nábřeží 599, 760 01 Zlín - Prštné
IČO: 75130165
telefon: +420 577 688 103
email: info@smscr.cz

AGIS

Pro nečleny / vstup do SMS ČRKalendář
<   ČERVEN 2019   >
POÚTSTČTSONE
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
       
Společný seminář SVOL a SMS ČR

3. 6. 2019

Hospodaření na lesním majetku obce v období klimatických změn

Společný seminář SVOL a SMS ČR

17. 6. 2019

Hospodaření na lesním majetku obce v období klimatických změn

POVODNĚ A PROTIPOVODŇOVÁ OCHRANA

20. 6. 2019

Libochovany

Jak nastartovat obecní knihovnu?

20. 6. 2019

Zámecká knihovna Mořice

 

ekolamp

OK GROUP

Ministerstvo pro místní rozvoj

ČEZ - generální partner projektu AGIS
generální partner projektu AGIS


  •   novinky RSS   •   novinky mailem   •   mapa stránek   •   facebook   •  
facebook
Krátké zprávy
Konference Dostupné bydlení pro 21. století

21. a 22. června 2019 Fakulta architektury ČVUT

Cenné informace k ochraně osobních údajů

Úřad pro ochranu osobních údajů na svých stránkách zveřejnil sadu výukových a instruktážních materiálů k problematice ochrany osobních údajů, zejména v elektronickém prostředí.

Vzdělávání zástupců a zaměstnanců obcí I. typu 2018-21

Představení projektu

Společná zemědělská politika EU po roce 2020

1. 4. 2019 Praha

Výzva v rámci Programu péče o krajinu pro rok 2019

Ministerstvo životního prostředí vyhlašuje výzvu pro příjem žádostí o poskytnutí finančních prostředků z Programu péče o krajinu.

12 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17 / 18 / 19 / 20 / 21 / 22 / 23 / 24 / 25 / 26 / 27 / 28 / 29 / 30 / > / >> /

Anketa
Zaujala Vás solidární veřejná sbírka pro obec Prameny?





smscr.cz » Krátké zprávy

Neudržitelný současný stav inkluzivního vzdělávání

SMS ČR připomínkovalo novelizaci vyhlášky. Požadujeme úpravu pravidel inkluzivního vzdělávání - o přijetí integrovaných žáků by měl v konečném důsledku rozhodovat ředitel školy (školského zařízení).

 

SMS ČR připomínkovalo novelizaci vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, neboť považuje redukci administrativních úkolů zatěžujících školy spojených s implementací inkluzivního vzdělávání za nedostatečnou a obdobně jako významná část ředitelů a pedagogické veřejnosti, vnímá současný stav jako neudržitelný. Problémy spatřuje zejména v časté změně legislativy, administrativní zátěži spojené s výkazy, kapacitní nedostatečností školských poradenských zařízení, přetrvávajících rozdílech v klasifikaci podpůrných opatření u jednotlivých poradenských zařízení, v neatraktivní pozici asistenta (výše úvazku – vzdělání – výše ohodnocení), potřebě zvýšené pozornosti vyučujících pro zapojení integrovaných žáků i přes přítomnost asistentů a s tím spojené nedostatečné pozornosti ostatním žáků a zhoršování výsledků ostatních žáků a jejich odchodu z těchto tříd.

SMS ČR zejména požaduje úpravu pravidel inkluzivního vzdělávání tak, aby o přijetí integrovaných žáků v konečném důsledku rozhodoval ředitel školy (školského zařízení) s ohledem na možnosti školy, či školského zařízení (personální, kapacitní, dispoziční aj) a s ohledem na nároky na vzdělávací potřeby žáka.