Nábřeží 599, 760 01 Zlín - Prštné
IČO: 75130165
DIČ: CZ75130165
telefon: +420 577 688 103
email: info@smscr.cz
ID datové schránky: khcbsyh
PO | ÚT | ST | ČT | PÁ | SO | NE |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
generální partner projektu AGIS
Obecně prospěšná společnost Civipolis si Vás dovoluje pozvat na online seminář věnovaný dezinformacím, konspiračním teoriím a nenávistným projevům na internetu, zejména sociálních médiích, jež budou představeny na příkladu současného antisemitismu.
Data a jejich využití v obcíchKonference NSZM
Obec Okrouhlice hledá do zdravotního střediska zubařeModerní středisko má vlastní parkoviště, je velmi dobře dostupné z Havlíčkova Brodu, Humpolce i Světlé nad Sázavou
Možnosti podpory obcíDotazník pro zjištění potřeb obcí, zmapování aktivit obcí vůči školám a pro zjištění názoru na uvažovaná opatření pro jejich podporu.
Diskuzní setkání portálu EURACTIV.czVeřejné budovy v regionech si zaslouží renovaci. Pomůže s ní veřejný rozpočet?
Neudržitelný současný stav inkluzivního vzdělávání
SMS ČR připomínkovalo novelizaci vyhlášky. Požadujeme úpravu pravidel inkluzivního vzdělávání - o přijetí integrovaných žáků by měl v konečném důsledku rozhodovat ředitel školy (školského zařízení).
SMS ČR připomínkovalo novelizaci vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, neboť považuje redukci administrativních úkolů zatěžujících školy spojených s implementací inkluzivního vzdělávání za nedostatečnou a obdobně jako významná část ředitelů a pedagogické veřejnosti, vnímá současný stav jako neudržitelný. Problémy spatřuje zejména v časté změně legislativy, administrativní zátěži spojené s výkazy, kapacitní nedostatečností školských poradenských zařízení, přetrvávajících rozdílech v klasifikaci podpůrných opatření u jednotlivých poradenských zařízení, v neatraktivní pozici asistenta (výše úvazku – vzdělání – výše ohodnocení), potřebě zvýšené pozornosti vyučujících pro zapojení integrovaných žáků i přes přítomnost asistentů a s tím spojené nedostatečné pozornosti ostatním žáků a zhoršování výsledků ostatních žáků a jejich odchodu z těchto tříd.
SMS ČR zejména požaduje úpravu pravidel inkluzivního vzdělávání tak, aby o přijetí integrovaných žáků v konečném důsledku rozhodoval ředitel školy (školského zařízení) s ohledem na možnosti školy, či školského zařízení (personální, kapacitní, dispoziční aj) a s ohledem na nároky na vzdělávací potřeby žáka.