Nábřeží 599, 760 01 Zlín - Prštné
IČO: 75130165
DIČ: CZ75130165
telefon: +420 577 688 103
email: info@smscr.cz
ID datové schránky: khcbsyh
PO | ÚT | ST | ČT | PÁ | SO | NE |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
generální partner projektu AGIS
11. 6. 2018 Vyhlášení nového ročníku soutěže a "Dotačního řízení na podporu krajské samosprávy v oblasti stárnutí na rok 2018"
Přímá volba starostů10. 5. 2018 Odborný seminář, který se koná pod záštitou člena ÚPV Mgr. Jana Farského
CHYTRÉ A UDRŽITELNÉ MĚSTO22. 5. 2018 Celostátní seminář NSZM
MÁME VYBRÁNO27. 4. 2018 Hlasujte pro vaši oblíbenou památku a přispějte k její obnově.
Účtování členského příspěvku SMS ČR13. 3. 2018
Neudržitelný současný stav inkluzivního vzdělávání
SMS ČR připomínkovalo novelizaci vyhlášky. Požadujeme úpravu pravidel inkluzivního vzdělávání - o přijetí integrovaných žáků by měl v konečném důsledku rozhodovat ředitel školy (školského zařízení).
SMS ČR připomínkovalo novelizaci vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných, neboť považuje redukci administrativních úkolů zatěžujících školy spojených s implementací inkluzivního vzdělávání za nedostatečnou a obdobně jako významná část ředitelů a pedagogické veřejnosti, vnímá současný stav jako neudržitelný. Problémy spatřuje zejména v časté změně legislativy, administrativní zátěži spojené s výkazy, kapacitní nedostatečností školských poradenských zařízení, přetrvávajících rozdílech v klasifikaci podpůrných opatření u jednotlivých poradenských zařízení, v neatraktivní pozici asistenta (výše úvazku – vzdělání – výše ohodnocení), potřebě zvýšené pozornosti vyučujících pro zapojení integrovaných žáků i přes přítomnost asistentů a s tím spojené nedostatečné pozornosti ostatním žáků a zhoršování výsledků ostatních žáků a jejich odchodu z těchto tříd.
SMS ČR zejména požaduje úpravu pravidel inkluzivního vzdělávání tak, aby o přijetí integrovaných žáků v konečném důsledku rozhodoval ředitel školy (školského zařízení) s ohledem na možnosti školy, či školského zařízení (personální, kapacitní, dispoziční aj) a s ohledem na nároky na vzdělávací potřeby žáka.